[0] Book morning!


Witam serdecznie! :)
Początek podobno zawsze jest najgorszy, ale jakoś sobie poradzę.


Niektórzy (na początku najprawdopodobniej wszyscy) pewnie kojarzą mnie z instagrama, tam [książkowo] pojawiłam się wcześniej. Szczerze mówiąc, na bloggerze jestem już dłuugo, dłuugo, ale lepiej nic więcej nie powiem, bo to było dawno i nieprawda. Blog będzie eksperymentem, zamierzam publikować tutaj posty związane z książkami, ale w taki luźny sposób. Na pewno bez typowych recenzji, bo humanistka ze mnie żadna (dlatego zabieram się za pisanie bloga, to bardzo logiczne).
Technicznie... szablon wykonałam sama, dlatego nie jest idealny. Gdybyście mieli problem z działaniem czegokolwiek (głównie chodzi mi tu o kolumnę boczną), dajcie znać, postaram się naprawić.
Miłego dnia!

0 / Add comment

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i każdą opinię. :)

© Bookosaur
Icons by IconFinder. Date calendar style by Helplogger. Comments modification by Instruktażowo