[2] Książkowe tapety #1


Na moment odstawiłam bloga, ale wciąż chciałabym go rozkręcić, dlatego przygotowałam coś, co mam nadzieję w tym pomoże. Czasem lubię sobie skleić jakąś grafikę, dziś mam 6 książkowych, minimalistycznych tapet na telefon! :)

Kilka informacji:
• obrazki są w wymiarach 1080x1920px, powinny pasować na większość telefonów
• tapety zostały wykonane przeze mnie
• materiały wykorzystane do ich stworzenia zostały opublikowane pod licencją CC0 
• jedynie do użytku prywatnego
• zabrania się udostępniania bez informacji o autorze i przywłaszczania
• jeśli pobierasz, zostaw komentarz :)
• w razie pytań/problemów proszę o kontakt na bookosaur811@gmail.com

Która podoba Wam się najbardziej? :)






8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na post! I do tego genialne tapety! <3 Czekam na więcej i pobieram dwie. Mam nadzieję, że niebawem dodasz nowe i że będą w trochę ciemniejszych barwach. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Na pewno zrobię coś ciemniejszego :3

      Usuń
  2. Cudne tapety, pobrałam sobie dwie <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i każdą opinię. :)

© Bookosaur
Icons by IconFinder. Date calendar style by Helplogger. Comments modification by Instruktażowo